GY.I.K.

Szállítás

Foxpost csomag automatába

1500.-Ft

A csomagot az ön által kiválasztott Foxpost csomagautomatába küldjük. Csomagok feladása minden héten szerdán/csütörtökön történik. Csomag érkezése általában 2-5 munkanapot vesz igénybe.

Foxpost házhozszállítással

2400.-Ft

A csomagot az ön által megadott címre szállítja ki a Foxpost egy külső partneren keresztül.Csomagok feladása minden héten szerdán/csütörtökön történik. Csomag érkezése általában 4-7 munkanapot vesz igénybe.

Személyes átvétel

Személyes átvételre is van lehetőség a IV. kerületben, egyéni privátban történt megbeszélés alapján.

Tárolom nálatok a lapjaim

ingyenes

Amennyiben breaken veszel részt vagy privát bontásra adsz le rendelést, úgy van lehetőséged nálunk tárolni a lapjaidat teljesen ingyen. Későbbiekben bármikor kikérheted a nálunk tárolt lapjaid a "Break kártyák postázása" menüpont alatt. A break lapokat 2 hónapig van lehetőséged nálunk tárolni.

MPL posta automatába vagy Postapontra

2500.-Ft

A csomagot az ön által megadott MPL automatába vagy Postapontra, Postára szállítja ki a Magyar Posta. Csomagok feladása minden héten szerdán/csütörtökön történik. Csomag érkezése általában 3-7 munkanapot vesz igénybe.

Visszatérítési szabályzat

**Visszatérési és Visszatérítési Irányelvek**


Köszönjük, hogy a mi termékeinket választotta. Az elégedettsége fontos számunkra, és szeretnénk, hogy a vásárlása gördülékenyen zajljon. Kérjük, olvassa el és értse meg a következő visszatérési és visszatérítési irányelveket.

**1. Visszatérési Jog**

1.1. Minden vásárlónknak joga van elállni a vásárlástól és visszaküldeni a terméket a vásárlástól számított 14 napon belül. A visszatérési időszak lejártához képest 14 napon belül írásban jelezze visszatérési szándékát.

**2. Visszatérési Feltételek**

2.1. A visszaküldött terméknek eredeti állapotban kell lennie, felhasználás nyomai nélkül. Kérjük, hogy a termékkel együtt küldje vissza az eredeti csomagolást és a blokkot vagy számlát.

2.2. A visszatérési költségek az Ön felelőssége alá tartoznak, kivéve, ha a termék hibás vagy sérült volt a szállítás során.

**3. Visszatérítés**

3.1. Miután megkapjuk a visszaküldött terméket és ellenőriztük az állapotát, a vételárat a vásárlás során használt fizetési módon fogjuk visszatéríteni. A visszatérítés során az eredeti szállítási költségeket nem térítjük vissza.

**4. Hibás vagy Sérült Termékek**

4.1. Ha a kapott termék hibás vagy sérült volt, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a visszatérési jog gyakorlása helyett. Ebben az esetben cserét vagy visszatérítést kínálunk.

**5. Kapcsolat**

5.1. Ha bármilyen kérdése van a visszatéréssel vagy visszatérítéssel kapcsolatban, kérjük, lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségeken.

Kapcsolat